Sign In To Proceed 435v5c

Don't have an ? 473g1v

osu! to create your own !
forum

Hungarian osu Tournament 2021 Winter 15614u

posted
Total Posts
2
Topic Starter
super

A grafikát köszönjük RatinA0-ának

Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament 2021 téli eseményén! s4c4a


Egy aránylag jól sikerült nyári 2v2 verseny után eljött az idő egy solo tournamentre is.
Úgyhogy várjuk szeretettel mindenki egyéni jelentkezését!

Staff s6z1h


Szervezők: super | -Rik-
Mapválasztók: super | -Rik- | Zoli | sleepymateo | Zyaqix

Játékvezetők: TBA
Közvetítők: TBA
Kommentátorok: TBA

Díjazás: Csoport Első: 4 Hónap er | Második: 2 Hónap er | Harmadik: 1 Hónap er


Jelentkezés 2v3ig


Jelentkezni discordon a ! parancs segítségével tudtok. Ezt bármelyik csatornába beírhatjátok a discord szerveren.
Ezen kívül semmi másra nincsen szükségetek.

Kérünk titeket, vegyétek figyelembe, hogy a verseny előreláthatólag 1-2 hónap alatt folyik le. Ez idő alatt mindenkinek hetente legalább egy, de sokaknak 2 meccset kell játszania, ezért a meccsek hátrébb tolása csak nagyon nyomós indok esetén lehetséges. Előrehozásra az ellenféllel való megbeszélés után és Staff tagok ráérésétől függően van lehetőség.

Jelentkezési Határidő: 2021. 01. 15.

Kattints a linkre a csatlakozáshoz!



Szabályzat 1c3z10


Seed
  1. A selejtező kategóriánként 5 kötelezően lejátszandó mapból fog állni, egyszerre többen lesztek egy multiplayer játékban,
    de nyílvánvalóan mindenkinek csak a saját teljesítménye fog számítani.
  2. Előreláthatólag a selejtezőn elért eredmények alapján fog születni az ellenfelek kiválasztása.
    Ez annyit jelent hogy a selejtezőn lejátszott 5 mapon elért eredményeiteket átlagoljuk.
    Az e szerint legjobb pontszámot elért játékos fog játszani a leggyengébb pontszámot elért játékossal
    első körben, a második legjobb a második leggyengébbel és így tovább amíg a két végpont össze nem ér.
  3. Ezek a selejtezők nem lesznek közvetítve.
  4. A legjobb X még függ a jelentkezettek számától.
Versenyszabályzat
  1. A bajnokságot 1v1 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani, "Score v2" pontozással
  2. A verseny három kategórián lesz megrendezve, globális rank szerinti csoportosításban. A jelentkezés lezárása után döntjük el a csoportok eloszlását
  3. A meccsek túlnyomó többségben hétvégente (Péntek-Szombat-Vasárnap) lesznek megtartva, kivétel ha a két ellenfél egyikének sem jó az időpont, ilyenkor közös megegyezés alapján játszák le a meccsüket
  4. Minden hétvégén lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz
  5. A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
  6. Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
  7. Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a mostani és a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
Mappool szabályzat
  1. Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
  2. Minden modot a következők alapján kell játszani:
    1. NoMod esetén semmilyen mod nem választható
    2. Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    3. HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    4. DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
    5. FreeMod esetén az alábbi modok közül kell választani legalább egyet: HD / HR
    6. TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
  3. Egy játszott mod után nem lehet még egyszer ugyan azt a modot választani (például: ha az egyik játékos HR-t választott, akkor ugyan annak a játékosnak a következő választása nem lehet HR)
Meccsek szabályzata, játék menete
  1. Amint mindkét játékos megjelent, !roll-olás után aki nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik játékos a választással
  2. A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
  3. Warm-up után, a kisebb számot !roll-olt játékos bannol mapot először, majd utána következik a !roll-olás győztese (Megjegyzés: ugyan arról a !roll-ról beszélünk, nem lesz esély kétszer !roll-olni)
  4. Minden játékosnak csak 1 darab ban lehetősége van
  5. Bannok után a nagyobbat !roll-olt játékos választ először mapot, a két fél lejátsza azt, és a map után a másik játékos következik a választással
  6. Így folytatódik a választás, felváltva, míg az egyik fél meccspontot ért el
  7. Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban, és a mappool szabályzatban van
  8. Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló játékos JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
  9. JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját map. Szabályok ezzel kapcsolatban:
    1. A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
    2. A választott JokerMap a játékos Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük
    3. A JokerMap nem lehet a saját beatmap
    4. A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
    5. A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
    6. Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén ugyanúgy, az aktuális mappool-ból kell map-ot választani, ergo mintha az adott játékos nem élt volna a JokerMap által nyújtott lehetőséggél
    7. Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
    8. A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy kinek mi a JokerMap-ja
    9. JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
    10. JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél mapválasztásával folytatódik a meccs
    11. A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonosa dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
    12. JokerMap-ot nem lehet bannolni
  10. NoFail nem használható, ergo ha valamelyik játékos elbukik a végén, automatikusan az ellenfél nyer, amennyiben ő nem bukott el
  11. Ha mind a kettő játékos elbukott a végén, akkor a bukott pontszámok alapján számolunk eredményt
  12. A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
  1. Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két játékos az adott mapot
  2. Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár


Mappool 6r4p2j


Extreme: TBA

Extra: TBA

Insane: TBA


Ágrajz 1ei1c


Extreme: TBA

Extra: TBA

Insane: TBA


Meccsek beosztása i2i3u


TBA

PepegaDio
POGGERS
Pog
Pog
Please sign in to reply.

New reply 1b384i