Heti kun silmä välttää niin täällä kehittyy joku yaoin sekanen rakkaustarina joka ei mitenkään liity yaoihin MARA MIKS SÄÄ SANOIT SEN.
saanks mä olla bestman? :3
saanks mä olla bestman? :3
Viittasin kyllä siihen että lähes aina (99% tapauksista) ecchi/harem/yms sarjoissa miespäähenkilö on uskomaton nynny.Sutsuka wrote: 4r3h22
Sitä se anime teettää... (?)
No niin mutta... Kuoleminen ei oo terveellistä.Sutsuka wrote: 4r3h22
Keskustelut alkoi sanoilla vittu kuolkaa kaikki niin lopputuloksessa ole mitään ihmeteltävää.Lanttu wrote: 4i6x1
Minä menen nukkumaan ja kun tulen takasin niin porukka on hirttänyt itsensä. Ei oo hyvä tämä nyt. ;_;
http://www.weebls-stuff.com/flash/397_tamale.swfSutsuka wrote: 4r3h22
jatkakaa.
Olisin pystynyt varmaan tulemaan, mutta en näin lyhyellä varoitusajalla. Jos olisin tiennyt paria viikkoa aikaisemmin niin sittenSutsuka wrote: 4r3h22
morovaa sanoo:
-tiejäkkö muuten onko kukaan noista aktiivisemmista osuilijoista tulossa vectoille?
★Sutsuka sanoo:
-Ei tietoa
-Pitäskö kysyä? Jos ei ihan uutta threadia tee?
morovaa sanoo:
-vaikka siellä yleisessä kai vois
★Sutsuka sanoo:
-Mutta huomaisko sen kaikki
-Ihan vaan että jos jotkut ei kato edes sitä tai... Ihan sama
-SINNE OAO9
Eli Vectorama 2010 10.-13.6 Oulussa.
Minä ja moro olemme siis sinne menossa ja nousi kysymys että onkohan ketään muita osuilijoita tulossa?
// Miten voi typottaa näin.
hyyyi dry gin .. tosin en oo kyseistä laatua maistanut että en voi tuomita..IppE602 wrote: 1n3c2c
Muuttaminen on tosiaan aika hanurista, itekkin joutunu kerran muuttamaan ja isää auttamaan muutossa pariinkin kertaan.
Sitten sellanen randomi DID YOU KNOW:
Finsburyn Dry Gin haisee katajalle.
NOW YOU KNOW.
hifistelyä tollainen :< viskistä en niinkään välitä tosin, eikä erikoisemmat olutlajitkaan oikein niin sanottuun humalahakuiseen juomiseen sovellu.IppE602 wrote: 1n3c2c
Kentucky Gentleman > koffin kolmonenheintsi wrote: 353z2j
hyyyi dry gin .. tosin en oo kyseistä laatua maistanut että en voi tuomita..
koffin kolmonen > any long drink, tosin gin karpalo/cranberry on iha jees juoda terassilla![]()
End of Evangelion jatkaa TV sarjan juonta, 1.11 jne kertoo koko tarinan uudestaan (ja kakkoselokuvassa päättivät vetää koko homman erilailla)heintsi wrote: 353z2j
Elokuvat jatkaa sarjan juonta? en kyllä mitenkää jaksaas kattoa koko sarjaa ku se o kuitenki suht pitkä. Elokuvana toi vois mennä aika hyvin.