{"content":"\n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n James<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 4,371 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed January 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n James<\/a>\n\n \n 2008-09-21T02:21:39+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Also known as Dyaems in other places<\/span><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n Cyclone<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,975 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed July 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Topic Starter\n <\/span>\n <\/div>\n \n \n Cyclone<\/a>\n\n \n 2008-09-21T11:44:14+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Eh.. should i update my original post, or post a new one with my changes? For now i'll just post here saying i have successfully created all the ranking-XXX-small.png thanks to James help. Screenshot in Original Post.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Check out the osu! DJMAX Project<\/a> and my DJMAX Skin<\/a>Check out my Touhou skin<\/a> while you're at it too!Lybydose wrote:<\/h4>Cyclone mod would allow for 1 100 and would kill you if you finished with 100%.<\/blockquote><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n James<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 4,371 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed January 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n James<\/a>\n\n \n 2008-09-21T11:55:33+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n i think its better to make another post or something AND delete my post <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Also known as Dyaems in other places<\/span><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n Cyclone<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,975 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed July 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Topic Starter\n <\/span>\n <\/div>\n \n \n Cyclone<\/a>\n\n \n 2008-09-22T06:51:38+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Combo Burst compliments of dumpsterdiver.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Check out the osu! DJMAX Project<\/a> and my DJMAX Skin<\/a>Check out my Touhou skin<\/a> while you're at it too!Lybydose wrote:<\/h4>Cyclone mod would allow for 1 100 and would kill you if you finished with 100%.<\/blockquote><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n kaze4159<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1 post\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed September 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n kaze4159<\/a>\n\n \n 2008-09-22T09:56:01+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n \u00a0<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n Last edited by kaze4159<\/a> 2011-07-30T13:48:02+00:00<\/time>, edited 1 time in total.\n <\/div>\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n Cyclone<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,975 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed July 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Topic Starter\n <\/span>\n <\/div>\n \n \n Cyclone<\/a>\n\n \n 2008-10-05T17:42:09+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Progress recently has been a bit slow. Here's a first release of the skin though.( in first post) One of the biggest things i wanted skinned before release was the Large Ranking(that appear at the end of a song) but they are proving to be a pain to make look good. Biggest problem is enlarging such a small picture.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Check out the osu! DJMAX Project<\/a> and my DJMAX Skin<\/a>Check out my Touhou skin<\/a> while you're at it too!Lybydose wrote:<\/h4>Cyclone mod would allow for 1 100 and would kill you if you finished with 100%.<\/blockquote><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Xiao_old<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 292 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed July 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Xiao_old<\/a>\n\n \n 2008-10-11T15:01:59+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Ahahaha,MAX 300.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/a><\/a>Yes<\/span><\/strong>, you can use my skin elements for your maps<\/strong>. You do not need to be credit me<\/span><\/strong>.For mixed skins<\/strong> or as part of a new original skin<\/strong>, I request you credit me for this kind of usage<\/span><\/strong>. Thanks!<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/div>\n \n Rolled<\/a>\n\n \n osu! Alumni\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,886 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed January 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Rolled<\/a>\n\n \n 2008-10-12T16:46:27+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n Cyclone<\/a>\n\n \n osu! Hall of Famer\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,975 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed July 2008<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n 4w242n