{"content":"\n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n BluePyTheDeer_<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 138 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed March 2024<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n BluePyTheDeer_<\/a>\n\n \n 2024-11-25T01:45:04+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Even Cirno has a better PC<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n Last edited by BluePyTheDeer_<\/a> 2024-11-25T01:45:17+00:00<\/time>, edited 1 time in total.\n <\/div>\n \n \n The weirdest guy overall<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/div>\n \n great_elmo<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 192 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed March 2024<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n great_elmo<\/a>\n\n \n 2024-11-25T06:31:28+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Whatever fits in here I'll turn this into a sleeper.And yes, I will buy a beefier power supply (msi 550w)And yes, what you see at the bottom is a PCI slot. Not a PCIe slot, PCI<\/span><\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n Last edited by great_elmo<\/a> 2024-11-25T06:34:00+00:00<\/time>, edited 2 times in total.\n <\/div>\n \n \n I LOVE NEPTUNE SO MUCH SHE'S SO PEAK<\/strong><\/em><\/span><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Ymir<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 1,849 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed June 2020<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Ymir<\/a>\n\n \n 2024-11-25T08:42:50+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n <\/a><\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n This way to the GULAG<\/a> <\/strong><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Tad Fibonacci<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 111 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed August 2015<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Tad Fibonacci<\/a>\n\n \n 2024-11-26T17:08:52+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Feuer! Sperrfeuer! Los!Achtung! Deckung! Hinlegen! Halt!<\/span><\/center><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n emajakolic<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 262 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed February 2023<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n emajakolic<\/a>\n\n \n 2024-11-26T17:53:24+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n wawawawawawa<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Manishh<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 2,093 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed October 2020<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Manishh<\/a>\n\n \n 2024-11-27T17:59:46+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n I5 4570, 750ti, 12gb ram<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Serraionga<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 11,487 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed November 2014<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Serraionga<\/a>\n\n \n 2024-12-01T06:05:36+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n i've been hit with an unfixable srttrail.txt error (my main SSD is locked in a perpetual read-only state which no CMD commands nor anything i've tried allow me to remove) so my old storage drive is die<\/strong><\/span>fortunately i've managed to save all my files using a really weird and probably-very-convoluted method. replaced it with a crucial P3 Plus SSD 1TB PCIe (so far so good)i've also replaced my keyboard because some keys were starting to not press\/not get detected. got the Logitech G413 SE since i've heard very good things about it (and i'm really enjoying it so far)<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n Karmine<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 998 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed November 2015<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Karmine<\/a>\n\n \n 2024-12-01T12:09:40+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n Serraionga wrote:<\/h4>i've been hit with an unfixable srttrail.txt error (my main SSD is locked in a perpetual read-only state which no CMD commands nor anything i've tried allow me to remove) so my old storage drive is die<\/strong><\/span>fortunately i've managed to save all my files using a really weird and probably-very-convoluted method. replaced it with a crucial P3 Plus SSD 1TB PCIe (so far so good)i've also replaced my keyboard because some keys were starting to not press\/not get detected. got the Logitech G413 SE since i've heard very good things about it (and i'm really enjoying it so far)<\/blockquote>Where were you when serrai ssd die?I was at home reading OT when phone ringSerrai ssd is killno<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/a><\/a><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n BluePyTheDeer_<\/a>\n\n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 138 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed March 2024<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n BluePyTheDeer_<\/a>\n\n \n 2024-12-01T20:14:43+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n great_elmo wrote:<\/h4>MrMcMikey22 wrote:<\/h4>my laptop is so sigma (actually idk if it's correct my laptop is an AMD not an Intel :sob:)<\/a><\/blockquote>Lucky Bastard(This was mine)<\/a>osu! barely ran at 60fps on this old geezer, and you can forget about watching video.<\/span>I've used lower spec though<\/a> 2s3or